HTML

Tetszik?

Kék elefánt

Küldd be te is az írásodat az elmelkedem@index.hu-ra!

Ennyien jártatok itt


widgeo.net
widgeo.net
widgeo.net
widgets

2011.08.28. 15:27 zöld nyalóka

Az öveket kéretik bekapcsolni! avagy kirándulás a gondolataimban

Lássuk az én történetemet… a helyzet az, hogy nagyon szeretek írni (mondhatni a tehetségem illúziójának lufiján található hibákat lelkesedéssel próbálom kifújni), de magamról nem sokszor írtam. Egyrészt azért, mert én sem ismerem magamat jól, hogy tudnék így teljes képet adni a külvilágnak?Az alábbi sorokban rólam olvashattok, fogjuk fel ezt úgy, mint az én saját utazásom, amire most nektek is adok belépőt.

Vigyázat olvasó! Ez a jegy drága és nem biztos, hogy jól fogod te is érezni magad közben!

Irányár: 10 perc az életedből!

A halak csillagjegyben született végletek embere vagyok. Ez miben is teljesül ki?Összefirkáltam (persze csak átvitt értelemben - mégiscsak drága szórakozás lenne ezt a monitort összekarcolni) pár darabkát az én kis életemből.

 

Fociztam az utcán - Babáztam a szobában

Jártam templomba - Éjszakáztam kocsmákban.

Voltam jó tanuló - Voltam rossz tanuló (de tanulni mindig szerettem).

Voltam dohányzás ellenes - Rászokott

Mindig sietek – Mindig elkésem

Konzervatív – És liberális

Álmodozó – Mégis racionális

Társaságkedvelő – Egyedüllét szerető

Kellenek a biztos pontok - De a bármiféle nem önszántamból állított kötöttségek nem

Belátom a korlátokat – De nem fogadom el

Megváltanám a világot – De van, hogy nem érdekel semmi

Szeretem a finom bort, a citromos sört és az egyéb „női” italokat, DE nem szeretem,ha te csak Sherryt iszol (azt hiszed nőiesebb lesz a hányásod?).Szerettem az igazi, szókimondó rappet, ami elgondolkodtad, a rockot, amit üvölteni lehet egy haragos éjszaka után, a raggaet, ami kikapcsol és megmosolyogtat, az alternatív zenét, ami simogatja az összes érzékszervemet, a goát, ami felkap és egy másik világban tesz le.Szeretek buliba járni, de nem szeretem, amikor te egy hipp-hopp partyban értetlenül álldogálsz, mert nem érted, hogy „ezek mit mutogatnak? Ezek most bemutatnak az előadónak?” Nem szeretem, ha rock buliban a pogóra megkérdezed, hogy "mit csinálnak? Ezek hülyék?", amikor reggae vagy ska zenére mozdulókra azt hiszed, hogy nincsenek maguknál, vagy a goa bulikra úgy gondolsz, hogy „tele van drogosokkal”.

 Szeretem a természetet, utálom, ha nem vigyázol rá. Szeretem az őszinte szavakat, a szókimondást, a megbecsülést, kreativitást, lelkesedést, a tiszteletet és gyűlölöm, ha helyette képmutatást kapok, ha csak érdekből cselekszel, ha nem lelkesít semmi, ha nem vagy nyitott semmire, ha beletörődsz, ha csak sajnálkozol, ha igazságtalan vagy másokkal (vagy magaddal) szemben, ha nem fedezed fel, milyen értékes vagy, ha az egyéniségedet elhagyod, ha gondolkodás nélkül, vakon követsz valakit, ha nincs időd kimondani a szavakat, vagy „cukiságból” teszed ezt, ha diszkriminálsz, ha bele vágsz más mondatába, ha az újdonságot csuklóból elutasítod, de a régi dolgokat sem becsülöd.

Talán egy kicsivel nagyobb keresztet kaptam, de az bizonyos, hogy mellé egy kicsivel több embert is, aki segít cipelni azt. 

peace, love and unity! 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (3/5)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elmelkedem.blog.hu/api/trackback/id/tr793185575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nyalóka Zöld

Névjegy létrehozása
süti beállítások módosítása