HTML

Tetszik?

Kék elefánt

Küldd be te is az írásodat az elmelkedem@index.hu-ra!

Ennyien jártatok itt


widgeo.net
widgeo.net
widgeo.net
widgets

2012.04.06. 20:29 Kék elefánt

Illat

Jókedvűen sétáltam hazafelé a vacsoráról ábrándozva. Fel sem tűnt a mellettem elhaladó férfi mindaddig, míg utol nem ért az ismerős illat. Millió emlék tódult a fejembe. Szédülve kapaszkodtam a korlátba. Hiába a hónapoknyi kitartó és töménytelen munka. Egy illat egy pillanat alatt romba döntötte...

A tükörből egy régi tekintet néz vissza rám. De én megmagyarázom neki, hogy ez már nem én vagyok. Visszakacsintott a múlt, mert érdekelte, mennyre váltam erőssé. A tükörképem keze összeér az enyémmel. Hagyom egy kicsit sírni, de nem fogom megengedni neki, hogy kétségbe essen. Minden mi volt, elmúlt, csak íratlan történelme egy edzett szív naplójának.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elmelkedem.blog.hu/api/trackback/id/tr574368577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nyalóka Zöld

Névjegy létrehozása
süti beállítások módosítása